کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تعرفه‌های جدید صدور و تمدید پروانه کار اتباع خارجی


کد خبر : ۱۱۲۱۰شنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶:۳۹۲۱۳۱ بازدید

مدیرکل اشتغال اتباع خارجی وزارت کار با اعلام تعرفه جدید صدور تمدید پروانه کار اتباع خارجی گفت:در قانون بودجه سال جدید تعرفه صدور پروانه ...

مدیرکل اشتغال اتباع خارجی وزارت کار با اعلام تعرفه جدید صدور تمدید پروانه کار اتباع خارجی گفت:در قانون بودجه سال جدید تعرفه صدور پروانه کار اتباع خارجی 2.875.000 ریال و تعرفه تمدید پروانه کار را 2.070.000 ریال در سراسر کشور تعیین شد.

علی اقبالی در گفت‌وگویی ، از اعلام تعرفه جدید صدور و تمدید پروانه کار اتباع خارجی خبر داد و گفت:  با توجه به قانون بودجه 94 تعرفه صدور پروانه کار اتباع خارجی در 31 استان مبلغ 2 .875.000 تعیین و تعرفه تمدید پروانه کار اتباع خارجی را 2.070.000 ریال در سراسر کشور اعلام کرد.

 وی ادامه داد: اتباع بیگانه نمی‌توانند در ایران مشغول به کار شوند مگر آنکه اولا دارای رویداد ورود با حق کار مشخص بوده و ثانیا مطابق قوانین و آئین نامه های مربوطه، پروانه کار دریافت دارند. در قانون بودجه سال جدید تعرفه صدور پروانه کار اتباع خارجی 2.875.000 ریال و تعرفه تمدید پروانه کار را 2.070.000 ریال در سراسر کشور تعیین گردیده است.

مدیرکل اشتغال اتباع خارجی وزارت کار اظهار  کرد: اتباع خارجی باید دارای اطلاعات و تخصیص کافی برای اشتغال به کار مورد نظر باشد و از تخصص اتباع خارجی برای آموزش و جایگزینی بعدی افراد ایرانی استفاده شود.

 اقبالی گفت: پروانه کار با رعایت مواد این قانون حداکثر برای مدت یکسال صادر یا تمدید می شود. کارفرمایان باید از اشتغال اتباع بیگانه که فاقد پروانه کارند و یا مدت اعتبار پروانه کار‌آنها منقضی شده است جدا خودداری نمایند.

وی تصریح کرد: کارفرمایان اگر اتباع بیگانه را در کاری غیر از آنچه در پروانه کار آنها قید شده است بپذیرند و یا در مواردی که رابطه استخدامی تبعه بیگانه با کارفرما قطع می‌گردد مراتب را در اسرع وقت به وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اعلام نمایند،‌در صورت عدم اعلام با توجه به شرایط و امکانات خاطی و مراتب جرم و ماهیانه مبلغ1.187.000 ریال جریمه و به مجازات حبس از 91 تا 180روز محکوم خواهند شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها