کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سقوط مجدد شاخص بورس تهران


کد خبر : ۱۱۲۰۸شنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲:۵۶۱۳۳۳ بازدید

شاخص کل بورس و اوراق بهادار تهران در ساعات اولیه معاملات 29 فرورودین 94، با 397 واحد ریزش به کانال 67 هزار واحدی سقوط کرد.

در ساعات اولیه معاملات امروز تعداد 749 هزار و 944 سهم اوراق بهادار به ارزش 1 میلیارد و 6 میلیون و 646 هزار ریال در 24 هزار و 114 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

شاخص کل بورس و اوراق بهادار تهران در ساعات اولیه معاملات 29 فرورودین با 397 واحد ریزش به کانال 67 هزار و 681 واحدی سقوط کرد.

روند منفی در تالار بورس به طوری ادامه دارد که اغلب کارشناسان و فعالان بازار سرمایه در روزهای ابتدایی سال و با توجه به مذاکرات لوزان پیش بینی روزهای خوشی را برای بازار سرمایه داشتند.اما این پیش بینی زیاد دوامی نیاورد و به علل مختلفی چون حجم زیادی از عرضه اولی‌ها،هیجان زدگی سرمایه‌گذاران و عدم توجه به شرایط اقتصادی برای سرمایه‌گذاری در بورس موجب شد روند منفی به تالار بازگردد.

اما شاید بتوان تعبیری بهتری به جای افت را برای بازار سرمایه در روزهای جاری انتخاب کرد، زیرا با توجه به افزایش شدید و هیجانی قیمت‌ها در روزهای اخیر بتوان این سیر نزولی را تعبیری برای بازگشت آرامش به تالار شیشه‌ای دانست.این روند درحالی ادامه دارد که نماد گروه پالایش نفت بندر عباس و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بیشترین تاثیر منفی را بر روند شاخص گذاشتند.

همچنین شاخص فرابورس نیز ریزش 8 واحدی را تجربه کرد و آیفکس را در حال سقوط از پله‌ی 750 واحدی قرار داد.نماد گروه پالیش نفت تهران بیشترین تاثیر مثبت و پتروشیمی مارون بیشترین تاثیر منفی را بر روند معاملات بازار فرابورس دارند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها