کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

طلا در بازارهای جهانی


کد خبر : ۱۰۹۴۴دوشنبه، ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰:۵۱۲۵۲۵ بازدید

قیمت طلا امروز دوشنبه برای دومین روز متوالی با افزایش روبرو شد که علت اصلی آن انتشار گزارش اخیر وزارت کار آمریکا در خصوص عملکرد ...

قیمت طلا امروز دوشنبه برای دومین روز متوالی با افزایش روبرو شد که علت اصلی آن انتشار گزارش اخیر وزارت کار آمریکا در خصوص عملکرد اقتصاد این کشور در زمینه اشتغال زایی بوده است.

 وزارت کار آمریکا روز جمعه اعلام کرد که اقتصاد این کشور طی ماه مارس تنها 126 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است که این بدترین عملکرد در یک سال گذشته به شمار می رود. بر اساس این گزارش انتشار این گزارش موجب شد تا گمانه زنی ها نسبت به تاخیر در تصمیم فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره طی ماه های آینده بیشتر شود.

قیمت هر اونس طلا امروز دوشنبه با 0.6 درصد افزایش به بیش از 1217 دلار رسیده است تا نزدیک به بالاترین سطح در 3 هفته اخیر برسد.

ایجاد 126 هزار فرصت شغلی در ماه مارس در آمریکا کمتر از نیمی از فرصت های شغلی ایجاد شده در ماه فوریه است. اقتصاد آمریکا در 12 ماه گذشته به طور میانگین بالاتر از 200 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است که این مساله از سال 1994 میلادی بی سابقه است.

در حالی که بسیاری از تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که فدرال رزرو در نشست سپتامبر نرخ بهره را افزایش خواهد داد ولی انتشار گزارش وزارت کار آمریکا موجب افزایش این گمانه زنی شده است که فدرال رزرو این تصمیم را به تاخیر خواهد انداخت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها