کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رونمایی از نیسان ماکسیما مدل 2016 / فیلم


کد خبر : ۱۰۹۴۳دوشنبه، ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷:۵۱۱۶۰۹۱ بازدید

نیسان در تبلیغ Super Bowl 2015 خود نمایی از ماکسیما مدل 2016 را نشان داده بود اما اکنون این خودروساز به طور رسمی از این خودروی جدید رونمایی کرده است.
رونمایی از نیسان ماکسیما مدل 2016 / فیلمرونمایی از نیسان ماکسیما مدل 2016 / فیلم

ماکسیمای جدید دارای بدنه ای شیک است که کوتاه تر، کشیده تر، سبک تر و از نظر ساختاری مقاوم تر از مدل قبلی خود شده و با کاهش وزنی در حدود 37 کیلوگرم، 25 درصد توانایی پیچش بهتری پیدا کرده است. هم چنین ضریب کشش بدنه این خودرو 10 درصد بهبود یافته است.

در قسمت جلوی این خودرو ظاهر V-motion نیسان دیده می شود در حالی که در کناره های آن جزئیات ظاهری اندکی به چشم می خورد. در مورد محبوبیت ظاهر ماکسیمای جدید تناقضاتی وجود دارد. در نیرومحرکه این خودرو سیستم VQ V6 قدیمی این برند به کار رفته است. البته بیش از 60 درصد قطعات این سیستم بازطراحی شده و موتور این خودرو را قدرتمندتر و کم مصرف تر از قبل ساخته است. این موتور دارای قدرت 300 اسب بخار و میزان مصرف سوخت پیش بینی شده 1 لیتر در هر 12.7 کیلومتر در بزرگراه است.

ماکسیما مدل 2016 دارای طیف گسترده ای از کمک های الکترونیکی شامل کروز کنترل هوشمند، ترمز اضطراری جلو، نمایش نقاط کور، هشدار برخورد از عقب و غیره است.

ویژگی های استاندارد این خودرو شامل سیستم ناوبری با نمایشگر لمسی 8 اینچی، استارت از راه دور و دوربین پشت است. ماکسیما مدل 2016 اوایل تابستان سال جاری به فروش خواهد رسید. قیمت پایه برای این سدان کاملا جدید 33235 دلار تعیین شده است.

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها