کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جزئیات کامل افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال 94


کد خبر : ۱۰۹۲۳یکشنبه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶:۱۷۵۸۸۷۳ بازدید

معاون اول رئیس جمهور، مصوبه هیات وزیران درباره تعیین ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان برای سال 94 را ابلاغ کرد.

اسحاق جهانگیزی عاون اول رئیس جمهور، مصوبه هیات وزیران درباره تعیین ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان برای سال ۱۳۹۴ را ابلاغ کرد.

متن این مصوبه بدین شرح است: ۱- ضریب حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و قضات برای سال ۱۳۹۴ به میزان نوزده هزار و پانصد و نود و هفت (۵۹۷ر۱۹) ریال تعیین می شود.

۲- ضریب حقوق شاغلین مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری، کارمندان مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت (از جمله کارمندان وزارت اطلاعات و شاغلین پست‌های سیاسی وزارت امور خارجه) و بازنشستگان موضوع بند (ج) ماده (۵۰) قانون برنامه پنجم توسعه برای سال ۱۳۹۴ به میزان یکهزار و سیصد و هفتاد و شش (۳۷۶ر۱) ریال تعیین می‌ شود.

۳- حقوق بازنشستگان و وظیفه بگیران و مشترکان صندوق های بازنشستگی کشوری و نیروهای مسلح و سایر صندوق‌های وابسته به دستگاه های اجرایی، مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت، نهادها و مؤسسات عمومی غیردولتی در سال ۱۳۹۴ به میزان چهارده درصد نسبت به سال ۱۳۹۳ افزایش می یابد.

۴- سقف افزایش حقوق کارمندان مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت، نهادها و مؤسسات عمومی غیردولتی، بانک های دولتی، بیمه ها و شرکت‌های دولتی در سال ۱۳۹۴ چهارده درصد تعیین می‌شود.

۵– حداقل حقوق و مزایای مستمر (شاغلین) موضوع تبصره ماده (۷۶) قانون مدیریت خدمات کشوری برای کارمندان دستگاه‌های اجرایی مشمول این قانون و سایر مشمولین ماده مذکور به استثنای مشمولین بند (۷) این تصویب نامه در سال ۱۳۹۴ به میزان هفت میلیون و پانصد هزار (۰۰۰ر۵۰۰ر۷) ریال و حداکثر حقوق و مزایای مستمر این قبیل کارمندان هفت برابر حداقل حقوق مذکور در این بند تعیین می‌شود.

۶- حداقل حقوق بازنشستگان و وظیفه بگیران و مشترکان صندوق های بازنشستگی کشوری و نیروهای مسلح و سایر صندوق‌های وابسته به دستگاه‌های اجرایی به میزان هفت میلیون و پانصد هزار (۰۰۰ر۵۰۰ر۷) ریال و حداکثر حقوق آنان نیز هفت برابر حداقل حقوق بازنشستگی تعیین می‌شود.

تبصره – اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی و قضات و وزارت اطلاعات و دیوان محاسبات کشور و کارمندان سیاسی و شاغل در پست‌های سیاسی وزارت امورخارجه از شمول این بند مستثنی می‌باشند.

۷- حداقل حقوق و فوق العاده شغل کارمندان مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت در سال ۱۳۹۴ به میزان پنج میلیون (۰۰۰ر۰۰۰ر۵) ریال و حداکثر هفت برابر حداقل مذکور در این بند تعیین می شود.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور، این مصوبه را برای اجرا به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ابلاغ کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها