کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت طلا به 1193 دلار رسید


کد خبر : ۱۰۸۰۸سه شنبه، ۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳:۴۱۲۶۰۷ بازدید

قیمت طلا در معاملات امروز به 1193 دلار در هر اونس رسید که بالاترین قیمت فلز زرد طی 2 هفته اخیر است.

در حالی که گمانه زنی ها در مورد موکول شدن افزایش نرخ بهره دلار به ماه سپتامبر، قوت گرفته است،  طلا امروز افزایش قیمت های 4 روز اخیر را حفظ کرد و در سطح بالاترین رقم 2 هفته اخیر معامله شد.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 3 دلار افزایش به 1193 دلار رسیدکه بالاترین رقم از 6 مارس تاکنون بود.به دنبال کاهش ارزش دلار که ناشی از موضع محتاطانه هفته گذشته  فدرال رزرو در مورد اقتصاد آمریکا و زمان افزایش نرخ بهره بوده است، سرمایه گذاران در طی چند روز اخیر به بازار طلا روی خوش نشان داده اند.قیمت طلا پیش از این افزایش به دلیل احتمال افزایش زودهنگام نرخ بهره در آمریکا سیری نزولی به خود گرفته بود. اما اکنون اکثر بانک های مهم وال استریت معتقدند که بانک مرکزی آمریکا افزایش نرخ بهره را دست کم تا ماه سپتامبر به تعویق خواهد انداخت.

ادوارد میر، تحلیلگر موسسه  اف سی استون در این باره گفت: «ما احتمال می دهیم که طلا در کوتاه مدت تا حد زیادی تحت تاثیر نوسانات ارزش دلار خواهد بود.»میر افزود، با توجه به احتمال ادامه روند کاهش ارزش دلار در چند روز آینده قیمت طلا احتمالا از حمایت بیشتری برخوردار خواهد شد.

کاهش ارزش دلار، فلز زرد را برای دارندگان سایر ارزها ارزان تر می کند و جذابیت آن را برای سرمایه گذاران افزایش می دهد.با این حال، برخی تحلیلگران همچنان هشدار می دهند که قیمت طلا در مسیر افزایشی خود ممکن است همچنان با مقاومت هایی مواجه باشد.تجار همچنین به دقت در حال رصد کردن اظهار نظرهای مقامات فدرال رزرو در مورد نرخ بهره هستند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها