کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
بیمیتو

نوه پژو 206 به ایران می‌آید

کدخبر:۱۰۷۸۷یکشنبه، ۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱:۱۵۳۳۱۱۳ بازدید

به فاصله 3 سال از عرضه جهانی، پای 206 به بازار خودرو کشورمان نیز باز شد تا کمی تازگی و هیجان ببخشد به خانواده شیرهای سالخورده جاده مخصوص ...
نوه پژو 206 به ایران می‌آید

فرانسه 1998 را همه با حماسه خروس‌ها در جام جهانی فوتبال می‌شناسند و جام پر‌افتخاری که آن سال‌ دیدیه دشامپ بالای سر برد، از تیمی که زیر سایه سنگین انتقادات و بی‌اعتمادی‌ها، پله پله با قدرت بالا آمد، تا شکست 3 بر صفر برزیل در فینال و آن روز بد رونالدو، روزی که چهره زین‎الدین زیدان به عنوان یک قهرمان ملی روی طاق نصرت پاریس نقش بست. اما 98 تنها سال قدرتنمایی فرانسوی‌ها در عرصه فوتبال نبود و در همان روزها که فرانسوی‌ها، سرمست از جشن و پایکوبی بودند به واسطه این حماسه ملی، پژو آماده عرضه محصولی می‌شد که قرار بود تاریخ را برای این شیر‌های فرانسوی، از نو بنویسد. 206 آمد تا اشتباه بزرگ پژو در عدم عرضه جانشینی در خور برای 205 را جبران کند و آنقدر خوب بود که تا پسوند کد 2 محبوب پژو از 6 به 7 تغییر کند، به فروشی فراتر از 5 میلیون دستگاه دست یافت.

به فاصله 3 سال از عرضه جهانی، پای 206 به بازار خودرو کشورمان نیز باز شد تا کمی تازگی و هیجان ببخشد به خانواده شیرهای سالخورده جاده مخصوص اما تولیدش در کشورمان نه با عرضه نسل جدیدش 207 متوقف شد، نه با رسیدن پسوند کد 2 پژو به 8. و امروز که 208 وارد سومین سال تولیدش شده، تداوم تولید 206 در کشورمان و یک سری از بازار‌های رو به توسعه دیگر باعث شده تا فروش این سوپرمینی سالخورده اما کماکان محبوب فرانسوی به مرز دست‌نیافتنی 8 میلیون و 500 هزار دستگاه نزدیک شود. در واقع، 206 با اختلاف، پرفروش‌ترین ساخته تاریخ پژو لقب می‌گیرد اما خبر خوش اینکه پُشت‌بندِ از‌سر‌گیری همکاری ایران‌خودرو با شریک دیرینه‌اش، پرفروش‌ترین ساخته‌های این روزهای پژو یعنی‌ هاچ‌بک 208 و کراس‌اوور کوچک 2008 نیز برای عرضه در بازار کشورمان به صف شده‌اند تا بالاخره شاهد عرضه نسل جدید 206 باشیم.


208؛ جذاب‌تر، جادار‌تر و کم‌مصرف‌تر ...

207 که از آغازین روزهای بهار 2006 در بازارهای اروپایی جایگزین 206 شد، هرگز فروغ روزهای اوج 206 را نداشت اما با عرضه 208 در سال 2012، پژو عملا بار دیگر جاپای خود در بازار سوپرمینی‌های اروپا را مستحکم کرد. این ‌هاچ‌بک ساب‌کامپکت با فاصله‌ای که از طراحی زشت و نامتناسب 207 گرفت، خیلی زود در قالب شیک‌کوچولویی جذاب با چهره‌ای مدرن و خواستنی شناخته شد به‌طوری‌که در 3سال گذشته، فروش نزدیک به یک میلیون دستگاه را تجربه کرده. اما جذابیت بصری تنها دلیل این محبوبیت 208 در بازار فوق‌رقابتی سوپرمینی‌ها نبوده. پرفروش‌ترین محصول حال حاضر پژو در کنار این طراحی به‌روز‌تر، متناسب با همکلاس‌های محبوبش، از نظر طراحی داخلی و چیدمان این فضا نیز کاملا مورد بازبینی قرار گرفت به‌طوری‌که با وجود قالب بدنه به نسبت جمع و جور‌تر از 207 (کمی کشیده‌تر، پهن‌تر و بلند‌تر از 206)، ارائه‌دهنده کابینی به‌مراتب جادار‌تر، مخصوصا برای سرنشینان عقب است که از نظر طراحی، ارگونومی و کاربری فضا‌ها نیز کاملا به‌روز شده. به این مزایا اضافه کنید مهندسی هوشمندتری را که در عین افزایش ایمنی و استحکام بدنه، وزن به‌مراتب کمتر خودرو به نسبت نسل‌های گذشته را به همراه داشته‌ و البته نباید فراموش کنیم که طراحی آیرودینامیک‌تر بدنه نیز در کنار این وزن کمتر، موجبات مصرف سوخت و آلایندگی کمتر خودرو را به همراه داشته.

دو، دو تا صفر، هشت ...

رشد روزافزون تقاضای بازار برای شاسی‌بلند‌های کوچک شهری، پژو را هم بر آن داشت تا کراس‌اووری برپایه 208، در کلاس ساب‌کامپکت عرضه کند‌ و چقدر هم موفق بوده این 208 قد کشیده پژو در این بازار رقابتی. پژو تنها در 2‌سال، نزدیک به 200 هزار دستگاه 2008 در بازار اروپا عرضه کرده و این تازه آغاز کار است چراکه محبوبیت این نیمچه شاسی‌بلند شهری هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود و در حال حاضر هم پشت سر رنو کاپتور، پرفروش‌ترین کراس‌اوور ساب‌کامپکت بازار اروپا به حساب می‌آید. 2008 چه از نظر ظاهری و چه از نظر طراحی کابین، نزدیک به 208 طراحی شده، البته به‌طور مشخص، هم ارتفاع بیشتری دارد و هم کمی کشیده‌تر فرم گرفته که نتیجه آن، کابین جادار‌تر و فضای بار به‌مراتب بیشتر به نسبت 208 بوده. جزئیات پلاستیکی بدنه در کنار فرم‌های زاویه‌دار گلگیرها نیز سعی در سخت‌جان‌تر و آفرودی جلوه دادن این کراس‌اوور شهری دارند.

گستره‌ای از امکانات و پیشرانه ها

208 و 2008 همچون دیگر همکلاس‌های خود، با گستره‌ای از پیشرانه‌های مدرن و کارآمد 3 و 4 سیلندر بنزینی و دیزل، در حجم‌های 1.0، 1.2، 1.4 و 1.6 لیتر در بازار‌های جهانی عرضه می‌شوند. از نظر امکانات رفاهی نیز به نسبت کلاسی که در آن عرضه می‌شوند، از امکانات قابل قبولی بهره می‌برند، از جمله سیستم اطلاعات و سرگرمی با صفحه نمایش لمسی 7 اینچی و قابلیت اتصال از طریق بلوتوث و درگاه USB و ...

شش ما، هفت نشده، هشت می‌شود!

کد 2 پژو در ایران هم با 205 به خریداران معرفی شد اما پُشت‌بند 206، دیگر خبری از نسل بعدی این کد یعنی 207 نشد. ایران‌خودرویی‌ها در این بین تنها تلاش کردند نام 207 را به بازار کشورمان بیاورند. کمپین تبلیغاتی گسترده‌ای تدارک دیدند و ورود 207i را در بوق و کرنا کردند؛ خودرویی «مدرن!»، زیبا، اسپرت و مجهز به آخرین فناوری‌های روز؛ صفت‌های قید شده در این جمله همگی از رپرتاژ آگهی این محصول توسط ایران‌خودرو گرفته شده‌اند. اما این 207 بازار کشورمان، در اصل فیس‌لیفت عمده 206 بود به‌نام 206+ با دماغه‌ای الهام گرفته شده از 207 بازار اروپا، مجموعه جدید چراغ‌ها و سپر عقب و داشبورد تغییرشکل یافته که با نام‌های 207 Compact، 207i و 207 برزیل نیز شناخته می‌شود. خلاصه اینکه 6 ما، 7 نشده، 8 خواهد شد. البته نه اینکه قرار به جایگزینی 206 توسط 208 باشد چراکه صنعت خودروسازی کشورمان کلا از این عادت‌ها ندارد. 208 در کنار 206 عرضه خواهد شد.

بازار ایران، ایرانی‌سازی و چالش های پیش رو

ایران‌خودرو احتمالا از اواسط سال آینده عرضه 208 و 2008 را به‌صورت CBU آغاز خواهد کرد اما با واردات کامل، نمی‌توان قیمتی کمتر از 80 تا 100 میلیون تومان برای 208 و 100 تا 120 میلیون تومان برای 2008 متصور بود. در این صورت، این دو محصول جدید عملا در تیررس کره‌ای‌های وارداتی و چینی‌های بالارده بازار قرار می‌گیرند؛ محدوده‌ای که برای خودروهایی در این کلاس ابعادی و خریداران آنها، به هیچ عنوان منطقی به نظر نمی‌آید.اما ایران‌خودرو در حال حاضر طرح ایرانی‌سازی و تولید انبوه این دو محصول مدرن را در چارت کاری مرکز تحقیقات خود گنجانده که هرچند بعید است تا سال 1395 عملی شود، اما در صورت تحقق، می‌توان انتظار قیمت تمام‌شده‌ای به‌مراتب پایین‌تر و رقابتی‌تر از این اعداد و ارقام را داشت.

مخصوصا از این نظر که برای ارزان‌سازی هر چه بیشتر، تا حد امکان از قطعات و اجزای 206 نیز در آنها به‌کار خواهد رفت مثل صندلی‌ها و ... همچنین پیشرانه مدل‌های تولید داخل 208 و 2008، همچون 301 (جایگزین آینده 405)، همان TU5 1.6 لیتری تولید داخلی خواهد بود که ایران‌خودرو در حال حاضر به‌صورت گسترده در محصولات فعلی خود از جمله 206‌ هاچ‌بک و صندوقدار، رانا، پارس و 405 استفاده می‌کند. گیربکس متصل به این پیشرانه نیز همان 5 سرعته دستی و 4 سرعته خودکار خانواده 206 خواهند بود. آنطور که از شواهد بر‌می‌آید، 208 و 2008 تولید داخل به ترتیب قیمتی فراتر از 50 و 70 میلیون تومان خواهند داشت اما اگر ایران‌خودرو با عرضه این مدل‌ها، واقعا به دنبال کسب سهم بیشتر از بازار است و نمی‌خواهد این بخش پر‌تقاضا از بازار را به ‌هاچ‌بک‌ها و شاسی‌بلند‌های ارزان‌قیمت‌تر چینی واگذار کند، باید فیتیله قیمت‌گذاری را از این هم پایین‌تر بکشد. رسیدن به این مهم البته نیازمند همت بیشتر قطعه‌سازان داخلی نیز هست چراکه باتوجه به پیچیدگی فرآیند ساخت قطعات 208 و 2008، سطح فعلی دانش، ابزار و کیفیت ساخت قطعه‌سازان وطنی عملا پاسخگوی چنین فرآیندی نیست.

کانال تلگرام ایران جیب



دیدگاه ها

مرتضی: 1394/1/209:24:53،
341
66
تو ایران منتظر 208 بی کیفیت (چینی) و قیمت بالا خواهیم بود.
محمد: 1394/1/210:15:15،
285
57
چینی ها بازار رو بلعیدن
دیر اومدی پژو

قول میدم 208 خشک و بدون کوچکترین آپشن رو بدن بالای 70

در حالی که با 70 خودرویی چینی اما با آپشن های فراوان و موتوری پرقدرت و اتاقی جادار میشه خریداری کرد مثل فاو جدید

کاری به کشور سازنده ندارم، اما منطق میگه ، 208 بالای 55 باشه ، توان رقابت نداره
باشماغی: 1394/1/210:18:00،
205
41
206 تو ایران هنوز ازدواج نکرده که بخواد نوه دار بشه!!!!!
محمد: 1394/1/211:46:27،
143
31
208 که ایران خودرو بسازه چه فرقی با 206 داره؟موتور که همونه از سروتهش هم که میزنه و... چی میمونه که باز به قیمت 50تا 70 که آخرشم همون 70 میشه بفروشه!!!
وارد کننده: 1394/1/211:55:10،
81
24
هنوز نه اومده ایران خودرو پاچه هاشو زده بالا تولیدش کنه بابا ملت ماشینای بی کیفیتی که تولید میکنین نمیخوان همون بذارین وارد بشه بهتره
صابر: 1394/1/212:08:42،
110
30
بلایی که سر 407 وارداتی امد سر اینم میاد
پرپروک: 1394/1/212:09:56،
98
33
ایرانجیب،تا الان این هزارمین ماشینی هستش که گفتی قرار به ایران بیاد ولی خبری نشده..
امین: 1394/1/212:19:12،
113
44
این همه ماشینای ژاپنی و آلمانی و آمریکایی هست که به مراتب از پژو بهتره اما اینا باز می رن سراغ یهماشین پراز استهلاک.از طرف دیگه یه ذره غرورداشته باشید،این فرانسه لعنتی که داره مرتب تو مذاکرات سنگ می ندازه و همین پژو هم چند سال پیش راحت مارو گذاشت رفت.کدوم عقل. سلیمی با همه اینا باز میره سراغ این شرکت؟
دانیال: 1394/1/212:25:14،
101
68
80 میدی یه مزدا3 مدل 88 در حد میگیری باهاش کلی حال میکنی. یه چرخ مزدا3 میارزه به کل ماشین 208 با اون موتور مسخره tu5
عبداله: 1394/1/212:35:51،
76
39
چیشد چیشد نفهمیدم!
208 با موتور گیربکس 100 سال پیش 206 ایرانی چینی خودمون !
والا خیلی رو دارن اینا
sina: 1394/1/212:55:37،
51
36
ما که صنعتمون لازم نیست پیشرفت کنه، همون قطعات 206 رو روی اینم میندازیم، تازه موتور 206 رو هم روش میندازیم! یه سر برید کارگاه ها و قطعه سازی های داخلی متوجه بشید صنعتشون دقیقا مال کیه!!!
جوجو: 1394/1/213:22:15،
47
33
به خاطره لطف فرانسه به آقای .... پژو همیشه در ایران باقی‌ خواهد ماند
مصطفی: 1394/1/213:42:09،
68
41
خدایش خوشگله 40 تومن باشه میخرم
کارن: 1394/1/213:57:10،
44
30
قیمت ۲۰۰۸ حدود بیست هزار دلار هست در صورت خرید کشور پر مصرفی مثل ایران که مشتری سابق شون هست تخفیف قابل توجهی هم باید بدن اونوقت چرا اگه قرار داخل منتاژ بشه اینقدر میخوان روش بکشن؟مردم رو از این ماشینهای خطر افرین و غیراستاندارد رهاکنید اگه شعارتون خدمت رسانی به مردمه
اسمارت فون: 1394/1/214:05:05،
62
32
شما فكر مي كنيد تمام جهان كالاهاي چينه ؟؟؟
اگه اينطوره چرا آمريكا بازم بزرگ ترين اقتصاد و بزرگترين صادرات و وارداتو داره
ما بدبختيم كه جنساي چيني درجه ١٨ ،١٩ ،٢٠ رو بما ميدن
سال ٢٠١٣ كالاهايي از چين اومد آمريكا بي كيفيت بود
قرامت كه گرفتن هيچ تمام اجناسو پس دادن و جنساي درجه ١ ديگه دادن به آمريكا
قبلش كالاهايي با درجه استاندارد ١،٢،٣
اگه يكم به خودمون بيايم ما هم ميتونيم مثل همه جاي ديگه از اجناس بي كيفيت چيني اعتراض كنيم ولي كو بخار
مهرداد: 1394/1/217:47:06،
36
31
ایران جیب عزیز شما خودت نظرات رو میخونی بعد ثبتش می کنی پس نیازی به بستن نظرات آقا نبود ، اگر ترس داری رو سایتت از این خبرها و گزارشات نزار چون به تمام بازدیدکنندگان سایت بی احترامی میشه
مهدی: 1394/1/315:52:00،
23
32
تو منطقه آزاد انزلى3/1/94
208=70112500
2008=84525000
سیامک: 1394/1/209:25:29،
100
37
تو رو خدا به موتورش دست نزنید. ...
بهرام: 1394/1/213:10:07،
39
31
آقا مگه نميدوني ايران فرغون كلا عادت به تغييرات نداره؟ اينا ورميدارن فقط ظاهر رو عوض ميكنن. تماما قطعات فني 206 رو سوار ميكنن روي اين بدنه و خلاص.
گیربکس: 1394/1/700:03:36،
28
23
خداوکیلی این خودروها را با گیربکس خودشون روانه بازار کنید

و حداقل یک گیربکس اتوماتیک پیشرفته هم روی خودورها بگذارید
پارسا: 1394/1/209:56:42،
57
37
یسری ب اصطلاح آپشنهایی کم زیاد میکنن قیمت دوبلو سوبل ب خلقوالله میدن....
ن: 1394/1/210:02:07،
112
46
120 میلیون بدی واسه ماشین فرانسوی پر اصطحلاک. راحت یه تویوتا مدل 2014 بر دار یه عمری هم ماشینه. نمیدونم ایران فرغون چه خیری از پژو دیده؟
پرهامک: 1394/1/210:50:27،
42
38
استهلاک مهندس جان ...
vahid: 1394/1/211:18:22،
31
59
باید ماشینو ببینی تا بشه نظر داد . شاید خیلی بهتر از تویوتا باشه
scorpion : 1394/1/214:16:15،
51
33
آقا وحيد عكس ماشين اون بالاس بدنه كه فيس ليفت 206 هست امكانات هم ميگيم فول, موتورش هم كه از فضا نيومده اگه داخلى باشه tu5, و اگه وارداتى باشه بهينه شده tu5 -اينو مطمئن باش هيچ وقت بهتر از تويوتا نميشه.
سالار: 1394/1/218:39:57،
31
49
من نمیدونم چرا بعضی ها که وارد کننده تویوتا که از چین هست این همه حرص رنو و پژو رو میخورن که مستقیما از اوروپا میاد و ارزون تر از تویوتا هست. عزیزم 2008 که برابری میکنه با راو4 درست 100 ملیون ارزوون تر هست و هم زیبا و هم اوروپایی هست . این بگم اگه پژو دوباره بیاد نمیزاره جنس چینی رو خودروهاش نصب بشه . دوستاران رنو هم منتظر باشن شاسی بلند زیبای رنو با موتور 2400 با قیمت بارو نکردنی قراره ثبتنام کنه سایپا . سال دیگه این موقع محصولات تویوتا قیمتش نصف الان میتونید بخرید.
امیر: 1394/1/211:29:23،
44
32
این رییس جم هور فرانسه این قدر تو مذاکرات سنگ میندازه تا آخرش این آشغالای فرانسوی رو به ملت ایران بندازه
ناشناس: 1394/1/211:41:49،
53
33
ماشینهای فرانسوی بازار قوی رو برای قطعه سازان و تعمیرکاران ایجاد میکنند چون پر اصطحلاک هستند اگه برندی مثل تویوتا رو بیارن دیگه از این خبرا نیست ملت باید تاوان مدیران نالایق شغلهای کاذب و دلالان لوازم یدکی و ...... رو بپردازند
کاربر: 1394/1/211:55:23،
50
40
فرانسه تندروترین در مذاکراته و هنوزم پژوش رو ول نمیکنننن!!!!!!!!!!
دنیا دیده: 1394/1/212:28:44،
38
42
آدم عاقل توی کشوری مثل ایران ماشین اروپایی و پر خرج نباید سوار شود ! وقتی ژاپنی هست و البته در آینده امریکایی کسی پول پای پژو نخواهد داد اگر ارزان هم بخواهی کره و چین را ازت نگرفته اند اگر هم لازم نیست قیمت بپرسی آلمانیها همگی در خدمتند !! پژو به غیر یکسری بازارهای خاص افریقا و الجزایر و فرانسه فروش چندانی ندارد
فرهاد: 1394/1/312:02:39،
25
31
باباجون توسط پژو میخواهن بهش باج بدن
فرید: 1394/1/212:45:41،
44
47
پژو خداییش شخصیتش بی تردید بالاتر از چینی هاست
سروش: 1394/1/212:48:36،
39
39
محصولی که پژو نمیتونه بفروشه یا رو دستش مونده با هزار منت میفرسته ایران
رو نیست که سنگ پای قزوینه این پژو
kia: 1394/1/213:08:33،
46
47
خدايا در اين سال جديد از تو خواهشمنديم كه شركت هاى خودروسازى اروپايى و امريكايى در ايران باز شود و از شر چين و .... راحت شويم
دوستان باور بفرماييد اگر يك بار سوار ماسين هاى امريكايى شويد اصلا سمت كيا و هيوندا و ... نميريد
ماشين امريكايى و اروپايى=قدرت،امكانات،امنيت فراوان
علي م: 1394/1/214:40:06،
40
30
آمين يا رب العالمين ، من که يه چرخ فورد تاروس رو با صد تا آزرا و اوپتيما عوض نميکنم ، زيبايي ظاهري و باطني ،طراحي پلت فرم عالي ، دوام و استحکام بالا .... افسوس که به خاطر منم منمهاي بعضي ها دست ما از اين مواهب الهي کوتاه شده
ايليا: 1394/1/213:25:38،
39
30
هرچي ميخواد بياد،بياد.فرقي نميكنه،چون تقريبا بازار رقابتي ايجاد شده،مردم ميفهمند چي ميخرند.فقط اپشن هاي خودرو به اين قشرمتوسط جامعه مرحمت بفرمايند
ash: 1394/1/213:44:28،
25
31
میگه اول وارد میشه اگه بازارش خوب بود و مردم پسندیدن انبوه سازی میشه داخل کشور
آخه مرد مومن هرچی که تو ایران میسازین و خط مونتاژش تو ایران باشه بازارش بده میشه هرچی اوردین فروختین فقط ویتارا و کیزاشی بودن که بابت گمرک سنگین نتونستن تو دید همه باشن
اسمه ایران خودرو و سایپا خودرو ساز نیست بلکه واردت کننده خودروه
محمد: 1394/1/213:52:27،
42
32
چرا ایران خودرو سمت تویوتا نمیره؟همه ش چسبیده به پژو
علي م: 1394/1/214:31:15،
41
31
باز تويوتا که خيلي خوبه ، من راضيم چايپا رو بدن کياموتورز ، چيران خودرو رو بدن هيونداي موتورز ، اونا خودشون بيان اداره کنن ما فقط واسشون کارگري کنيم ...
پژوچی: 1394/1/213:55:53،
56
31
پژو ماشین خوبیه ولی به نسبت قیمتش ارزش ندارد.درتمام دنیا به ارزانی مشهوره ولی چون در ایران رقیب ندارد به قیمت ب ام و میدن اونو!وگرنه قیمت اصلیش ١٢هزار دلار واقعا خوبه
امیر: 1394/1/215:07:48،
32
45
منظورت از ماشین خوب چیه؟!
پژو در نهایت یه درجه از چین بهتره
محسن: 1394/1/214:37:51،
34
29
آقای یکه زارع که فرمودین رفتار قدرت ها در مذاکرات هسته ای رو زیر نظر داریم و بر اون اساس همکاری میکنیم! حالا که فرانسه اینقدر در روند توافق هسته ای سنگ اندازی میکنه باز هم میخوایین پژو مونتاژ کنین؟
پدرام اهوازی: 1394/1/215:03:03،
45
32
پژو 208 تو منطقه آزاد آوردن 50 میلیون قیمت داره با گیربکس اوتومات اونوقت ایران خودرو 80 تا 100 میلیون میخواد بده دست مشتری تازه هم بصورت cbu که باید ارزانتر باشه برای مشتری.عجیب نیست!!!؟؟؟
محمدازکاشمر: 1394/1/215:31:21،
39
32
ازبابابزرگش چه خیری دیدیم که ازنوش ببینیم
m@jid: 1394/1/216:22:50،
36
32
206 تولید داخل 40 درصد آبشن اصلیشو نداره .حتی خیلیا که این ماشینو دارن اطلاعات کاملی از حداقل آبشنش ندارن . خودم 2 سال سوار ماشین این شدم.مزایا و معایب خودشو داشت .اما از نظر واردات ماشین جدید با این مسئولین نالایق حرفی واسه گفتن نمیمونه
علی: 1394/1/217:11:03،
22
39
دنا بهتره یا پارس ال ایکس
خواهشا راهنمایی کنید
Mahdi: 1394/1/218:03:45،
35
31
برنامه تاپ گیر رو ببینید ، که چقدر در مورد محصولات جدید پژو بد می گه
دیگه اصلا کیفیت قبل رو ندارند
بریشیانو: 1394/1/219:28:58،
24
41
حدودا 105 میلیون فی می خوره
ابوذر: 1394/1/222:29:04،
35
33
دوستان لطفا راهنمایی کنید
پارس tu5 داشبورد جدید ----------
پارس elx با موتور xum داشبورد جدید +++++++
l l l l l: 1394/1/301:09:21،
24
30
این ماشین توی خود انگلستان مدل 5 درب 10795 (10795*4980=53760000) پوند قیمت داره. پنجاه و سه میلیون و هفتصد و شصت هزار تومان البته بدون عوارض و گمرک و ...
پس به امید قیمت پایین نباشین که حداقل 70 میلیون پول باید بدین.
حالا پاشین برین پیش خرید کنین تا دیر نشده هی هم ادای آدمای فرهیخته رو در نیارین. شماها همتون میان اینجا غر میزنین بهد میرین پشت درب نمایندگیها صف میکشین.
خیلی هم ماشین خوبیه.
ولی چیزی که ایرانخودرو بخواد تحویل بده معلوم نیس چیه!!!
احمدرضا: 1394/1/315:54:30،
19
29
اگه با همون کیفیت و آپشنهای فرانسه وارد بشه ارزش خرید داره ولو 80 تا 100 برای 208 و 100 تا 120 برای 2008 . ولی اگه قرار به ایرانیزه شدن باشه ارزش خرید نداره. میشه همین 206 فعلی با قطعات چینی غیرمرغوب. فقط برای یک عده خوبه که میخوان پز بدن که ماشین فرانسوی سوار میشن (مثل همون عده ای که الان سراتوی سایپا میخرن و پز میدن که ماشین کره ای سوارند). متاسفانه عادت کردیم که از آپشنهای ماشینها به خاطر سود بیشتر سودجوها کسر میشه و خیلی امیدی نیست که این ماشینها با مرغوبیت نسخه های موجود در فرانسه به دست ما برسه.
tomi: 1394/1/317:32:15،
23
32
من وقتی توو اینترنت درباره 208 جستجو کردم اولین لینکی که باز کردم نوشته در سال 2012 وارد فرانسه و انگلستان شده
فکر میکنین ماشینی یا هر چیزی که وارد ایران میشه عین اصلش هست؟
نه بابا
نوری: 1394/1/400:48:16،
16
30
من پژو ۲۰۰۸ ۱.۲ لیتری ۳ سیلندر دارم خیلی ازش رازییم خیلی کم مصرف فول آپشن چراغ آتوماتیک برای روز برف پاکن آتوماتیک تمپومات ووو خیلی راحت تا ۱۸۰ تا راحت و سریع میره فقط مشکلش کلاجشه که زیاد جالب نیست ولی در کل عالی امیدوارم که به ایرانم بیاد تا لذت سواریشو ببینید
لبالب: 1394/1/408:53:56،
28
27
انشااله هر چه زودتر شاهد فروپاشی بازار کاذب خودرو در ایران باشیم تا این ملت بتوانند مانند سایر ممالک دنیا خودروهای مورد دلخواه خودرا انتخاب کنند و با نفس عمیقی که ملت میکشند سود جویان ترلیاردی خودرو نابود شوند
احسان: 1394/1/912:18:37،
24
28
موقع برنامه ریزی کارت سوخت
اومدن مصرف بنزین اروپا را تقسیم بر تعداد خودروهای موجود در اروپا کردند رسیدند به دو لیتر در روز که در ماه میشه 60 لیتر . گفتن پس سهمیه هر ماشین ماهانه 60 لیتر عادلانه است . کاش حقوق ما مثل اروپایی ها بود و قیمت و کیفیت ماشین و بنزین و تفریحاتمون هم مثل اونا .
فوضولی ؟ : 1394/1/1614:09:44،
17
25
خوب که چی ؟ مگه 208 قیمت تیپ پایش چنده ؟ 11 هزار یورو
اونوقت باید 80 الی 120 ت بخریم ؟ بقیه این پول کجا میره ؟
بشکنه کمرشون فقط از مردم مثل خون آشام میکشن .
30 ساله داریم 405 تولید میکنیم . معلوم نیست چند ساله داریم پیکان در قالب وانت تولید میکنیم ....
همه چیمون به هم میاد
مهدی: 1394/1/2314:10:09،
34
31
بد نیست.

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل