کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

هجوم ارزهای انباری به بازار


کد خبر : ۱۰۶۴۸یکشنبه، ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰:۴۶۶۸۴۰ بازدید

در منطقه سبزه میدان بازار تهران، ارز توسط دلالان به صورت غیر رسمی مبادله می‌شود و برخی افراد سکه و ارز روزهای آینده را بر روی کاغذ خرید و ...

در شرایطی که بانک مرکزی روز شنبه نرخ ارز مبادله‌ای را نسبت به روز گذشته افزایش داد و به 2 هزار و 799 تومان رساند، بازار راه خود را رفت و با اخبار خوش از مذاکرات، به سقوط قیمتی روز قبل افزود. دلار تا ساعت 17 روز گذشته حدود 90 تومان دیگر ریزش پیدا کرد و قیمت اسکناس‌های آمریکایی به 3 هزار و 239 تومان رسید. یورو هم حدود 95 تومان ریزش قیمت را تجربه کرد تا قیمت 3480 تومان روی تابلوهای صرافی دیده شود. قیمت سکه‌تمام بهار آزادی هم 20 هزار تومان سقوط کرد تا روند نزولی قیمت‌ها بعد از حدود 110 روز به ثبت برسد.

حالا با این قیمت‌ها و بازگشت به عقب آنها باعث شده تا نرخ کنونی دلار در پایان سال، در مقایسه با‌ سال قبل حدود 7 درصد بیشتر باشد و در عمل نصف تورم کنونی ( 15 درصد) رشد داشته باشد. حالا قیمت‌گذاری افزایشی بانک مرکزی برای ارز مبادله‌ای هم نتوانسته مانع ریزش بازار شود اما در عمل فاصله ارز آزاد و مبادله‌ای را به مرز 500 تومان رسانده تا  این امید ایجاد شود که به‌زودی ارز تک‌نرخی واقعی شود زیرا نرخ ارز مبادله‌ای با ارز 2850 تومانی بودجه هم فاصله 50 تومانی یافته است.

در منطقه سبزه میدان بازار تهران، ارز توسط دلالان به صورت غیر رسمی مبادله می‌شود و برخی افراد سکه و ارز روزهای آینده را بر روی کاغذ خرید و فروش می‌کنند .
 

n6d4s7hmgcgef3fzmlal.jpg

5okr27q6nfrukp8pzx.jpg

f34enck5c2qy94bsufka.jpg

7p8gb4i9ljg0wlcpm24h.jpg

gxeojnhaq5rpnr74omoi.jpg

jh0b61g4ew8qjn7dmdpe.jpg

ikuv3uup07mhh1njjar.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها