کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فبلت فوق باریک ایرانی عرضه شد


کد خبر : ۱۰۵۵۳دوشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰:۰۹۸۵۹۰ بازدید

برند ایرانی GLX ، فبلت فوق باریک خود را با نام «کریستال» عرضه کرد.
فبلت فوق باریک ایرانی عرضه شدفبلت فوق باریک ایرانی عرضه شد

فبلت کریستال دارای صفحه نمایشی از نوع HD با اندازه 7 اینچ و رزولوشنی برابر با 1024*600 پیکسل است. در طراحی آن از کش و قوس‌‌های منحنی خبری نیست و تلاش شده تا نسبت به محصولات پیشین جی‌ال‌ایکس متفاوت باشد.

در این محصول خود تمامی دکمه‌های راه اندازی و کاربردی در کنار اسلات میکرو USB و پایه خروجی صدای 3.5 mm در قسمت بالای گوشی قرار داده شده است.ضخامت این گوشی تنها 8.3 میلیمتر است؛طول 101 و عرض 192میلیمتری کریستال 250 گرمی (با احتساب باطری) از دیگر ویژگی‌های آن است. رنگ بدنه «کریستال» که با نسخه بهینه سازی شده اندروید 4.4.2 راهی بازار شده، در قسمت جلویی مشکی است و قاب پشت آن با رنگ‌های طلایی و نارنجی عرضه شده است.
 

sh64jf5zd61pl6qq1fio.jpg

 

پردازنده دو هسته ای با سرعت پردازش1.3 GHz، رم 512 مگابایتی، حافظه داخلی 4 گیگ که با پیشتیابانی از کارت های Micro SD تا 32 گیگابایت افزایش می‌یابد از دیگر مشخصات این فبلت دو سیم کارته است.دوربین این فبلت 2 مگاپیکسل است و با داشتن فلاش و سنسورهای تشخیص چهره و لبخند عکس‌هایی با اندازه 1200 در 1600 پیکسل را ذخیره می کند. در بخش فیلمبرداری نیز فیلم هایی با کیفیت 1280 در 720 پیکسل را می‌توان با این محصول ضبط کرد. همچنین دوربین جلوی کریستال نیز 1.3 مگاپیکسلی است.

پشتیبانی از طیف گسترده فرمت های تصویری شامل Mkv,3gp,avi,mpeg,mp4 ,mov و فرمت های موسیقی Mid.mp3,ogg,wav در کنار یک گیرنده رادیو FM بخش مولتی مدیای این فبلت را تشکیل می‌دهد.

باطری 3000 میلی آمپری، سنسورهای G-sensor ،P-sensor ،L-sensor و پشتیبانی از انواع فایل های آفیس و PDF از دیگر ویژگی‌های این محصول جدید است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها