کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قطار جابه‌جایی مدیران بانکی در ایستگاه آخر


کد خبر : ۱۰۴۸۱جمعه، ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۷:۳۱۲۹۲۵ بازدید

یک مقام آگاه گفت: براساس آخرین اخبار محسن پدرام عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به سمت مدیرعاملی این بانک انتخاب خواهد ...

یک مقام آگاه گفت: براساس آخرین اخبار محسن پدرام عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به سمت مدیرعاملی این بانک انتخاب خواهد شد و علی رستگار هم که عضو هیأت مدیره بانک ملت است، به عنوان مدیرعامل بانک ملت منصوب می‌شود.

یک مقام آگاه در گفت‌وگویی، با اشاره به تغییرات جدید در مدیریت دو بانک کشور، اظهارداشت: بعد از اینکه اسماعیل لـله‌گانی از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به سمت مدیرعاملی بانک صادرات انتخاب شد، گزینه اصلی جایگزین وی در این بانک محسن پدرام است. 

وی افزود: پدرام هم‌اکنون به نمایندگی از بانک ملی (بانک ملی 21 درصد سهام این بانک را در اختیار دارد) عضو هیات مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است. این مقام آگاه تغییر بعدی در شبکه بانکی را بانک ملت عنوان کرد و گفت: محمد رضا ساروخانی مدیرعامل بانک ملت که پیش از این رئیس هیات مدیره این بانک بوده، جای خود را به علی رستگار عضو هیات مدیره بانک ملت خواهد داد. 

 از یک ماه پیش با استعفای علی دیواندری مدیرعامل بانک پارسیان، تغییرات در شبکه بانکی شروع شد. کورش پرویزیان از بانک سینا به بانک پارسیان، محمد رضا پیشرو از بانک صادرات به بانک سینا و اسماعیل لـله گانی از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به بانک صادرات رفت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها