کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

حرکت زیگزاگی بهای طلای جهانی


کد خبر : ۱۰۴۱۰سه شنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۱:۲۳۱۲۶۰ بازدید

قیمت جهانی طلا که شب گذشته با افت محسوسی روبرو شد و برای لحظاتی به کمتر از 1200 دلار رسیده بود بار دیگر امروز سه‌شنبه ...

قیمت جهانی طلا که شب گذشته با افت محسوسی روبرو شد و برای لحظاتی به کمتر از 1200 دلار رسیده بود بار دیگر امروز سه شنبه با افزایش نسبی روبرو شده است.

قیمت طلا شب گذشته تحت تاثیر افزایش چشمگیر ارزش دلار آمریکا با افت محسوسی روبرو شد و برای لحظاتی به کمتر از 1194 دلار رسیده بود. بر اساس این گزارش قیمت طلا امروز سه شنبه بار دیگر با افزایش 0.7 درصدی روبرو شده و به بیش از 1210 دلار در هر اونس رسیده است. افزایش تقاضای فیزیکی در بازارهای آسیایی تاثیر زیادی بر رشد قیمت طلا داشته ولی افزایش ارزش دلار مانع بزرگی برای ادامه روند صعودی قیمت طلا بوده است.

گمانه زنی های مربوط به افزایش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو تاثیر زیادی بر افزایش ارزش دلار داشته است. انتشار آمارهای ضد و نقیض در خصوص وضعیت اقتصادی آمریکا نیز تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت طلا داشته است.  شاخص اعتماد مصرف کننده در آمریکا طی ماه ژانویه برای دومین ماه متوالی با کاهش روبرو شده است. هنوز بسیاری از کارشناسان اقتصادی بر این باورند که فدرال رزرو در ماه ژوئن نرخ بهره را افزایش خواهد داد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها