کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

محدودیت شرکت‌های اروپایی برای سوخت‌گیری هواپیماهای هما


کد خبر : ۱۰۲۷۵سه شنبه، ۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۳:۲۱۴۰۹۳ بازدید

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان‌شرقی گفت: متاسفانه پس از تحریم جمهوری اسلامی ایران، برخی شرکت‌های اروپایی ...

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان‌شرقی گفت: متاسفانه پس از تحریم جمهوری اسلامی ایران، برخی شرکت‌های اروپایی برای سوخت‌گیری هواپیماهای شرکت هما محدودیت‌هایی را اعمال می‌کنند.

علیرضا یزدی با بیان اینکه تحریم جمهوری اسلامی ایران و عدم اجرای صحیح و اصولی اصل 44 قانون اساسی در کشور، مشکلات شرکت های هواپیمایی را دو چندان کرد، افزود: متاسفانه در طول 12 سال گذشته تاکنون سیاست های مربوط به واگذاری امور به بخش خصوصی آن چنان که باید و شاید عملیاتی نشده است.

یزدی در همین راستا اظهار کرد: در دوران تحریم، مشکلات بسیاری را تحمل کردیم و در حالی که شرکت هما یک شرکت خصوصی بود، در تامین قطعات هواپیما از خارج کشور، ما را یک شرکت دولتی شناخته و همکاری چندان مساعدی با ما نداشتند.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان‌شرقی افزود: سیاست‌های دولت تدبیر و امید تاکنون فقط 30 درصد مشکلات ما را کاهش داده و هنوز 70 درصد مشکلات ما بخصوص در ارتباط با شرکت‌های خارجی همچنان پابرجاست.

یزدی ادامه داد: متاسفانه این شرکت چه در داخل و چه در خارج کشور، بدخواهان زیادی دارد و در حوزه بین‌الملل، تقویت شرکت های هواپیمایی منطقه ای همچون امارت و برخی اتفاقات داخل کشور، بازار شرکت هما را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی جلب رضایت مشتری و توجه کافی به امنیت پرواز را از مهمترین اولویت های این شرکت عنوان کرد و گفت: 30 پرواز خارجی به مقصد برخی کشورهای اروپایی و آسیایی داریم و روزانه سه تا چهار هزار صندلی برای پرواز ارائه می‌دهیم.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته و به مقدار کمی در شرایط کنونی، برخی کشورهای اروپایی سوخت گیری هواپیماهای شرکت هما را محدود کردند تصریح کرد: هزینه هر سفر خارجی 18 تا 20 هزار دلار است که این رقم صرفه اقتصادی چندانی برای شرکت ندارد ولی تنها به خاطر جلب رضایت مشتری و عدم توقف فعالیت شرکت هما، با تلاش هر چه بیشتر به فعالیت خود ادامه می دهیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها