کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

عوارض آزادراه قم-گرمسار کمتر از 5000 تومان خواهد بود


کد خبر : ۱۰۲۰۸یکشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰:۴۹۴۱۹۰ بازدید

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این‌که مردم پیش از این از آزادراه قم-گرمسار استفاده می‌کردند، گفت: هم‌اکنون نواقص این آزادراه برطرف ...
عوارض آزادراه قم-گرمسار کمتر از 5000 تومان خواهد بودعوارض آزادراه قم-گرمسار کمتر از 5000 تومان خواهد بود

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این‌که مردم پیش از این از آزادراه قم-گرمسار استفاده می‌کردند، گفت: هم‌اکنون نواقص این آزادراه برطرف شده و نرخ عوارض عبور از آن کمتر از 5000 تومان خواهد بود.

علیرضا خسروی در گفت‌وگویی اظهار کرد:  یک سری گیرها روی بخش‌های مختلف از جهت ایستگاه پلیس، بین‌راهی ها و گیت‌های آزادراه وجود داشت که تقریبا برای افتتاح تکمیل شده است.

وی با بیان این‌که قبلا مردم از این آزادراه استفاده می‌کردند، تصریح کرد: آزادراه قم-گرمسار یک سری مشکلات از جمله ورودی و خروجی داشت، آزادراه نباید ورودی و خروجی خطرآفرین داشته باشد و این موارد اصلاح شده است.وی با بیان این‌که مردم در گذشته با حالت تردید و شک در این آزادراه تردد می‌کردند، بیان کرد: در رابطه با میزان عوارض آزادراه مذکور روی رقم زیر 5000 تومان صحبت شده بود، اما این‌که رقم نهایی عوارض که چه میزانی است هنوز قطعی نشده است.

عضو کمیسیون عمران یکی از مزیت‌های این آزادراه را کاهش یک ساعته سفر اعلام کرد و گفت: این آزادراه هم به نفع تهران و هم شهرهای دیگر است.

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها اردیبهشت ماه امسال با اشاره به این که هزینه های بخش خصوصی در ساخت آزادراه از محل دریافت عوارض تامین می شود گفته‌ بود: پیش بینی می کنیم عوارض آزادراه قم گرمسار 4500 تومان شود.

احمدی نوری با بیان این که در جاهایی که نرخ عوارض خیلی بالا می رود دولت کمک کرده و عوارض را متعارف می کند گفت: پیش بینی می کنیم هر کیلومتر آزادراه قم گرمسار 25 تا 30 تومان عوارض داشته باشد، به عبارت دیگر عوارض این آزادراه حدود 4500 تومان است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها