کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بازدید خبرنگاران از قطعه اول آزادراه حرم تا حرم


کد خبر : ۱۰۰۹۲سه شنبه، ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹:۲۵۴۵۵۰ بازدید

قطعه نخست آزاد‌راه حرم تا حرم در آینده‌ای نزدیک و با حضور رییس جمهوری افتتاح خواهد شد.
بازدید خبرنگاران از قطعه اول آزادراه حرم تا حرمبازدید خبرنگاران از قطعه اول آزادراه حرم تا حرم

 این قطعه 152 کیلومتری که حدفاصل قم به گرمسار را به یکدیگر وصل می‌کند از سه سال قبل وارد مرحله‌ی عمرانی شده که طبق وعده وزارت راه‌ و شهرسازی در بهمن‌ماه امسال به بهره‌برداری نهایی خواهد رسید.

طبق اعلام شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور این قطعه در حال حاضر تمامی مراحل اجرایی خود را پشت سر گذاشته و تنها در انتظار رییس جمهوری تا افتتاح رسمی آن انجام شود.

قطعه قم – گرمسار یکی از سه قطعه اصلی آزاد‌راه حرم تا حرم به حساب می‌آید که بناست در کوتاه‌ترین مسیر ممکن قم را به شهر مشهد متصل کند.

کار اجرایی بر روی دو قطعه دیگر این آزاد‌راه که گرمسار را با مسافتی 120 کیلومتری به سمنان و نیشابور را در آزاد‌راهی 80 کیلومتری به مشهد متصل می‌کند طبق اعلام آخوندی وزیر راه و شهرسازی در آینده‌ای نزدیک آغاز خواهد شد.

با توجه به این‌که شهر مشهد به عنوان یکی از اصلی‌ترین شهرهای مسافرخیز ایران به حساب آمده و سالانه چند میلیون سفر زمینی را به خود اختصاص می‌دهد و البته قرار گرفتن مرز ترانزیتی سرخس در استان خراسان این راه اصلی به عنوان متصل‌کننده کریدور شمال به جنوب و مرکز کشور فعالیت خواهد کرد و انتظار می‌رود با افتتاح تمام قطعات این پروژه به عنوان یکی از اصلی‌ترین راه‌های مواصلاتی کشور وارد چرخه‌ی شریان‌های اصلی ایران شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها